středa 9. ledna 2008

Už je to uděláno?

Tak první krok mám za sebou. Odkaz funguje, články se zobrazují, už je to hotovo! Hotovo? To znamená, že je vlastně konec? Kdepak, nebojte se je to teprve začátek. :)
Ovšem klika je, že momentálně jsem zcela vygumovaná, takže moje duchaplnost dostává na frak. To by mě zajímalo, jaká guma se k takovým účelům používá. A kdo s ní vlastně "šmrdlá"? To se přeci běžně říká, že "jsem vygumovaný". A na každém šprochu... znáte to.
Takže položme si otázku správně a fundovaně. Už jste někdy viděli, aby se "něco udělalo samo"? Já tedy ne. I maminka to vždycky říkala. "Samo se nikdy nic neudělá!" A maminka má přece vždycky pravdu. Tudíž pokud je někde někdo vygumovaný, musí být někde poblíž někdo, kdo jej vygumoval. To je logické. A vygumoval-li někdo někoho, musel k tomu použít nějaký instrument - patrně nějakou obří gumu (malou by to trvalo dlouho a vygumovávaný by si toho patrně všiml a ucuk by).
V době digitalizace, by mohla být guma nahrazena také tlačítkem "Delete". To je na jednu stranu velmi deprimující, protože myšlenky, které v sobě člověk léta shromažďuje, se mohou stiskem jednoho blbýho tlačítka úplně vypařit a všechno je v trapu. Ale má to i výhody. Kapacita, napěchovaná někdy až přílišným množstvím, ne vždy zcela kvalitních myšlenek, se uvolní a můžete začít myslet znovu! Lépe! Radostněji! Není to úžasné? Takže nebraňte se gumování. Je to osvobozující proces!

A pro ty, kteří v té hlavě mají přeci jen něco, co stojí za zachování ještě jedna radostná informace. Podívejte se do koše! Většinu z toho, co Vám bylo vymazáno, tam najdete schované. Ale než to znovu z toho koše vytáhnete, zamyslete se. Stojí skutečně vše, o co jste přišli, za zachování?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zajímavá úvaha. Kdyby mi bylo dovoleno mírně polemizovat, asi bych namítla, že i ti "vygumovaní" se pohybují mezi námi. Jsou vidět, vygumována bývá jen jejich schopnost jasného úsudku. Z toho bych usuzovala, že není nutná obří guma. Naopak. V některých případech na vygumování schopnosti usuzovat stačí i mikroguma. Ale protože nevím, jestli je mi dovoleno polemizovat, tak zůstanu jen u toho, že jsem se pobavila, zamyslela a že se těším na další příspěvky.
Jinak nezbývá než souhlasit s tím, že spousta myšlenek by si zasloužila vygumování (vím o čem mluvím) a z koše bych je rozhodně netahala :)

Anonymní řekl(a)...

Su pobavený :D :D :D